Hvordan kan vi justere antallet af kuverter?
Det er muligt at justere antallet af kuverter med +/-5 kuverter fra dag til dag inden kl. 10. Ved større justeringer kræver det 3 hverdages varsel inden kl. 10. Justeringerne sker via vores digitale platform, hvor det også er muligt at melde ferie mm. Opsigelse er min. løbende måned plus 30 dage.
Er frokosten klar til spisning?
Ja - alt maden er færdiganrettet og klar til servering og spisning. De varme retter leveres varme i termokasser. Brødet skal skæres i skiver umiddelbart inden spisning.
Tilpasses menuerne diæter og allergener?
Ja - vi tilbyder at tilpasse retterne efter de fire mest gængse diæter/allergener: vegetarisk, vegansk, glutenfri og laktosefri (eller en kombination af flere). Desuden udvikler vi menuerne sådan, at det er nemt som fx nøddeallergiker at undgå nødder.
Hvad leveres frokosten på?
Vi leverer maden i fade og skåle af porcelæn, glas og emalje. Fade og skåle er pakket i kasser og termokasser. Når I er færdige med at spise, skyller I madrester af fade og skåle, og så tager vi gårsdagens service med retur, når vi leverer dagens frokost.