Hvordan kan vi justere antallet af kuverter?
Det er muligt at justere antallet af kuverter med +/-5 kuverter fra dag til dag inden kl. 10. Ved større justeringer kræver det 3 hverdages varsel inden kl. 10. Justeringerne sker via vores digitale platform, hvor det også er muligt at melde ferie mm.
Er frokosten klar til spisning?
Ja - alt maden er færdiganrettet og klar til servering og spisning. De varme retter leveres varme i termokasser. Brødet skal skæres i skiver umiddelbart inden spisning.
Tilpasses menuerne diæter og allergener?
Ja - vi tilbyder at tilpasse retterne efter de fire mest gængse diæter/allergener: vegetarisk, vegansk, glutenfri og laktosefri (eller en kombination af flere). Desuden udvikler vi menuerne sådan, at det er nemt som fx nøddeallergiker at undgå nødder.
Hvad leveres frokosten på?
Vi leverer maden i fade og skåle af porcelæn, glas og emalje. Fade og skåle er pakket i kasser og termokasser. Når I er færdige med at spise, skyller I madrester af fade og skåle, og så tager vi gårsdagens service med retur, når vi leverer dagens frokost.